img

Treningsprogram Uke 1, 2, 3

05.jan.2007 @ 23:05:29
Etter tre ukers trening begynner jeg å se resultater. Tiden på Eidsvågrunden raser nedover, og 46.11. er ny beste notering. Makspuls på denne turen var 205, opp Munkebotn.

Stadig flere for øynene opp for Eidsvågrunden, og mange nye ønsker å være med på våre løpeturer.

Begynner nå å få troen på gjennomføring av Tour de Gudenå 120km, men hører samtidig rykter fra andre siden av vannskille at Einar R er i super form.

Nytt treukers treningsprogram er satt opp, programmet har fokus på bedring av oksygenopptak, samt prøve å redusere egenvekt.


Mandag

Løping 1 time
Eidsvågrunden
Jevnt tempo

Torsdag

Løping 1 time
Eidsvågrunden
Hardt tempo - kan gå opp i makspuls

Lørdag

Padling 10 x 3 min 160-170 i puls
Vekter 40 min.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Navn:
Husk meg ?

E-post:


URL:


Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://app.nettblogg.no/index.bd?fa=tb.add&id=3429536
hits